• وبلاگ : ضحي
  • يادداشت : جوابي به يک کامنت‌
  • نظرات : 7 خصوصي ، 22 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دفتر چه گفت :

    بند 4

    من براي 1367 به تصاويري استناد نکردم که شما آنرا فاقد وجاهت معرفي کرديد و به تصور خود درصدد نقض سخن من اقدام کرديد ! در تابستان هر سال سالگرد آن قتل عام توسط صدها آشناي نزديک قربانيان در منطقه خاوران برگزار ميشه تصور نميکنم براي شما که اينقدر مشتاق حقيقت هستيد اندکي مشاهده ميداني در تابستان در آن منطقه دشوار باشه شايد شما تصور ميکنيد خانواده هاي آنان براي فرزندان خيالي خود در آن گورستان دسته جمعي تحت تدابير امنيتي حکومتي سالانه تجمع ميکنند ! شما اگر انگيزه حقيقت داريد خود براي ملاقات آنان در تابستان اقدام کنيد اين مشکل من نيست که حکومتهايي که قتلهاي سياسي را صورت ميدهند خود در تريبون هاي رسمي اعلان نميکنند.

    در ادامه بند 4 تعجب ميکنم از شما ، جمله اي گفتيد ( ... نه گناهي از دوش آمريکا برداشته مي شود و نه ...) اين روش که مخالفين و منتقدين را جمهوري اسلامي به وابستگي به خارج از ايران متهم ميکند ريشه دار است اما متاسفانه چنين روش فرافکنانه اي به حاميان ج.ا.ا نيز تسري يافته ، جهت اطلاع سرکار عرض ميکنم آنقدر قدرت ذهني بالايي نياز ندارد که ميان منتقدين ج.ا.ا با همراهان آمريکا الزاما همراهي باشد مگر ذهن کساني که جز اين باور ندارند که هر فردي در تعارض با ج.ا.ا همواره موافق آمريکاست !

    من گفتم :

    نمي دونم شما چطور قضيه اي رو که در زنداني در بسته اتفاق افتاده رو کشف کرديد در مطلبي که در پست هابي قبل گذاشته بوديد حالا با بازماندگاني (که نمي دونم اونجا گور دسته جمعي است يا نه و اينکه طبيعيه که هر کسي براي مردش که شايد اعدام شده باشه سالگرد مي گيره ) که هيچ کجاي قضيه نيستند و اصلا در اون زندان ها نبودند اثبات مي کنيد و شايد هم با ارواح ارتباط داشته باشيد ولي خوب از نظر عقلاني خيلي ساده است که سالگرد گرفتن براي چند نفر دليلي بر بيگناه بودن آن ها نيست مي تونيد به اعدام شده هاي مجاهدين خلق که به دليل ترور اعدام شدن در بهشت زهرا (س) مراجعه کنيد (هرچند آمريکا زندگي مي کنيد و بهشت زهرا نداريد و نمي دونم چطور به خاوران مي ريد ) و ببينيد که همون قاتل ها سنگ قبر هاشون تغيير مي کنه و گل سر قبرشون مي ياد اونوقت بايد بگيم اثبات شده که در نتيجه فلاني کسي رو نکشته وگرنه براش مراسم نمي گرفتند ؟!!!!

    اما راجع به اون هايي که با جمهوري اسلامي دشمني کردند تماما پناهنده کشور هاي خارجي شدند اما منتقدين : بسياري هستند که به برخي سياست ها اعتراض دارند و کسي هم بهشون وابسته نمي گه نمونه صادق زيبا کلام . اما اون هايي که بهشون مي گن وابسته دليل فرافکني جمهوري مقدس اسلامي ايران نيست بلکه حمايت امثال بوش و ذوق زدگي آن ها از اين حمايت و ايده هاي بنيادي اون هاست که تفکر مبتني بر اومانيسم رو که يک تفکر کاملا غربي است بر تفکر خدا محور يا تئوئيسم ترجيح مي دهند . بسياري از اون ها هم صراحتا از عبور از مليت و حکومت ملي صحبت کردند هرچند که الان هم در همين کشور در حال زندگي هستند و اگر مي گيد فضاي ما باز نيست مي تونيد شهروند امروز رو مطالعه کنيد که به دليل حضور در آمريکا نمي تونيد . پس نديديد که همچنان با علوي تبار مصاحبه مي شه و مطلب از نانسي پلوسي چاپ مي شه توش . پس کسي که از نانسي پلوسي و بسياري ديگر از تئوريسين هاي آمريکايي و اروپايي مطلب مي زنه به عنوان فکرش يقينا اين فکر وابسته است و اين مقدار خيلي خيلي کمي فکر مي خواد برا فهميدنش .