• وبلاگ : ضحي
  • يادداشت : جوابي به يک کامنت‌
  • نظرات : 7 خصوصي ، 22 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دفترچه هاي بي خاطره 

    در بند 13 جملات جالبي را گفتيد ( ...ما به دنبال منافع خود هستيم ...) کلمه (ما) را تعريف نکرديد من براي شما به گفته رهبرتان تعريف ميکنم در دهه 70 جامعه را ايشان به 2 بخش خودي و غير خودي تقسيم کردند چنين تقسيم بندي تبعات اجتماعي و ناگواري براي جامعه رقم ميزنه جامعه اي که معيار خودي همراهي با رهبري تلقي شود و غير از آن غير خودي، تنها در جوامع تماميت خواه( توتاليتر ) مفهوم دارد در ادامه کلمه (منافع خود) را بکار برديد ولي تعيين نکرديد منافع خود آيا همان منافع ملي است يا منافعي مبتني بر منافع خودي ها !! البته ذکر کرديد منافع مبتني بر آرمانها ولي آرمان نيز خود تعريف دارد آيا آرماني که مردم خود را به دو بخش تقسيم کند ؟!

    در جوامع توسعه يافته واژه منافع ملي National Interest__ تک تک افراد جامعه رو شامل ميشه که تقسيم بندي خودي و غير خودي در آن مفهوم نداره اما در جوامع با حکومتهاي تماميت خواه منافع ، تعريفي انحصار يافته به بخشي از جامعه رو شامل شده که به مرکز قدرت وابسته هستند.

    قصد من قانع کردن شخصي که سالها با تصور کم نقص بودن نظام روزگار گذرانده نيست آنچه هست واقعياتيست که يا به سوي آرمان شما خواهد انجاميد و يا آن واقعيتها به سوي حاکميت مردم بر مردم فارغ از هر نوع ايدئولوژي خود محور رهنمون خواهد شد ، پس منتظر آينده باشيد