• وبلاگ : ضحي
  • يادداشت : جوابي به يک کامنت‌
  • نظرات : 7 خصوصي ، 22 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام آبجي

    خوشحالم که اينقدر شجاعانه و با شهامت از هويت ملي و اسلامي خودت دفاع مي کني.

    متأسفانه بعضي ها فقط نيمه خالي ليوان را مي بينند و دائما در تلاش براي بزرگ کردن ضعف هاي دولت هستند. مطمئنا تا ظهور مولا و سرورمان حضرت حجة ابن الحسن العسکري روحي و ارواحنا له الفداء آن مدينه ي فاضله اي عادله اي که در انتظارش هستيم محقّق نخواهد شد ولي اگر منصفانه يک تخمين سرانگشتي نسبت به جمهوري اسلامي ايران بزنيم مي بينيم که در ميان تمام انقلاب هايي که در تاريخ به وقوع پيوسته است تنها اين انقلاب اسلامي خودمان است که توانسته ارزشهاي اسلامي و باورهاي ديني مردمي که قيام کردند را متعالي کند و به آنچه وعده داده عمل کند.

    نمي گويم به طور کامل و صد در صد به آنچه انتظار داشته ايم رسيده ايم ولي مطمئنا مهمترين چيزي که باعث دلگرمي و آرامش همه ي ما ايرانيان شده است حتي پيروان مذاهب و اديان ديگر در ايران، وجود رهبري فرزانه، انديشمند و متفکر در رأس نظام مي باشد که حکم حکومتي ايشان در بسياري از بحران ها، آب حيات دوباره اي براي ادامه ي اين راه بوده و هست.

    فکر مي کنم بزرگترين هديه انقلاب اسلامي ايران در سال 1357 همين ولايت مطلقه فقيه است.

    مگر نمي بينند بعضي ها که کشورهاي عربي همسايه به چه ذلّت و خواري در برابر بيگانگان گرفتار شده اند؟! چرا امريکا اينقدر از ايران مي ترسد و دائما در حال اتهام بستن به جمهوري اسلامي ايران است؟! چرا ايران نه تنها در خاورميانه، که در سراسر جهان به چنين عزّت و افتخاري دست يافته است که دشمنان اينگونه از آن مي ترسند؟

    مهمترين عامل رعب و وحشت بيگانگان از کشور اسلامي ما داشتن همين ولايت فقيه در رأس حکومت مي باشد و الحمد لله بيشتر مردم ايران قدر و منزلت اين نعمت الهي رامي دانند.

    من در ميان مردم گله و شکايت هاي زيادي درباره گراني و فقر و بدبختي و امثالهم را شنيده ام، اما تا کنون نشنيده ام که مردم شهر و ديارم از داشتن رهبري همچون سيد علي خامنه اي ناراضي باشند. اکثرابه عملکرد بعضي از مسؤولين معترض هستند، کهخوب بعضي اعتراض ها به جا و منطقي است و بعضي از سر غرض ورزي و عداوت.

    به هر حال افتخار ما ايرانيان اين است که تاج ولايت فقيه بر سرمان است که باعث غبطه ي ديگران و حسادت بعضي ها شده است.