• وبلاگ : ضحي
  • يادداشت : الجار ثم الدار
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامي

    با خبر شديم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد فيلم تخيلي و سراسر توهين آميزبه فرهنگ جهاد و شهادت از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش نمايد . لذا نظر به اينکه پخش اين فيلم را توهيني به اهالي جبهه و جنگ و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ايثار گران ميدانيم و از طرفي پخش اين فيلم را هدر دادن بيت المال مي دانيم لذا از جنابعالي دعوت مي کنيم به عنوان اعلام اعتراض به اين اقدام صدا و سيما و به حکم دفاع از کيان غيرت و شرف شهدا ، رزمندگان و ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي با پخش اين فيلم مخالفت نمايند . و پستي را در وبلاگ خود به اين موضوع اختصاص دهيد و مراتب را به ادرس http://abolfazl2321.persianblog.ir/ وبلاگ فرياد دل که در همين رابطه راه اندازي شده اطلاع دهيد تا نام شما در ليست معترضين قرار گيرد.

    با تشکر

    سلااااااااااااااااااااااااام

    خوبي ؟ خوش مي گذره؟

    چند تا ازپستاتو خوندم .. قلمت همون طوري بود كه مي گفتي.. ساده و روون.

    موفق باشي.

    سلام

    نماز و روزه هاتون قبول

    عيدتونم مبارك

    با جشن طهورا به روز هستيم.

    سلام.آفرين به شما و اين نكته سنجيتونو اين بااحساسيتون.شايد اين بزرگترين تشويق و بزرگترين امر به معروفي باشه كه آقا مهدي شده. (اون خنده!اي كلك)(كاش ما هم همسايه هايي مث شما داشتيم(خنده)).يا علي...

    ميلاد امام حسن (ع) بر شما مبارك .وبلاگ علوم قرآني هم به روز شد .منتطر شما هستيم

    سلام

    ازت متشكرم كه به كافه ما سر زدي

    وبلاگ زيبا و پر محتوايي داري

    ما از داشتن دوستاني مثل شما خوشحال مي شيم و بهتون افتخار مي كنيم

    التماس دعا

    بسمه تعالي

    با سلام و احترام

    1)پيام شما را خواندم ، با تشكر از اظهار لطف تان

    2) من متاسفانه دير به دير وبلاگم را به روز مي كنم كه علت آن از يك سو مشغله فوق العاده و از سوي ديگر اين توصيه است كه (( كم گوي وگزيده گوي چون ....)) باشد. كه تازه چندان حرفي هم براي گفتن ندارم.

    3) نسبت به مطلب قبلي شما هم ( كه در محيط پارسي بلاگ بارها نوشته شده است) من نه تنها مخالفم بلكه اصلا آلرژي دارم. اين داستان كه ترجمه شده است فقط گوياي ايمان ضعيف و مبهم وكوركورانه رايج در مسيحيت است هيچ سنخيتي با ايمان ديني شيعه كه آگاهانه ــ و نه در تاريكي و خيالبافانه و ... ــ معقول و مستدل است ندارد.

    4) اگر فرصت شد مطالب آتي شما را مي بينم اما من گاهي نظر مي دهم.

    5) عقل ورزي را چه در حوزه نظر و چه در مرتبه عمل عين دينداري مي دانم و سعي در تقويت اين بعد دارم ؛ اما ابتداي راه بلند آگاهي و عقلانيت ديني هستم و آرزومند توفيقات الهي در اين مسير.

    تا فرصتي ديگر التماس دعا

    موفق و سربلند باشيد

    پاسخ

    سلام و عرض ادب .1 -5 )ممنون از توجه تان و بي صبرانه منتظر مطالبتان هستم .اما در مورد پست قبلي هم من چندان با نظرات شما موافق نيستم ،اميدوارم فرصت داشته باشيد تا بتونيم يه مناظره كوچيك داشته باشيم .در مورد عقل ورزي هم 100% حق با شماست .

    سلام خوبيد.

    خيلي خوبه آدما به كوچولوها بيشتر اهميت بدن

    چون خوشحال كردنشون وديدن خوشحاليشون لذت بخشه ...

    پاسخ

    عليكم سلام . بله خنديدن و شاد بودن اين كوچولوهاي معصوم به نظر من يكي از زيباترين صحنه هايي كه مي شه به تماشا نشست .اميدوارم شما هم مثل مهدي كوچولوي همسايه ي ما برام دعا كنيد .